Адміністрація вирішила продати даний сайт. За детальною інформацією звертайтесь за адресою: rozrahu@gmail.com

Проектування комп’ютера

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Кафедра ЕОМ

Інформація про роботу

Рік:
2012
Тип роботи:
Курсова робота
Предмет:
Архітектура комп'ютерів

Частина тексту файла

Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України Національний університет „Львівська політехніка” Кафедра ЕОМ Курсова робота з дисципліни: “Архітектура комп’ютера” на тему: “Проектування комп’ютера” Анотація Цей курсовий проект оснований на розробці асемблера та симулятора, дослідженні архітектури комп’ютера типу CISCIRISC. Симулятор написаний на мові С++ і С в змішаному режимі. Асемблер виконує функцію транслятора в машинні коди команд, що записані у файлі, а симулятор виконує ці машинні команди. Також результат роботи виводиться на екран консолі або у файл. Зміст Вступ........................................................................................................................ст. 4 Конкретизовані та розширені вихідні дані на проектування............................ст. 5 Аналітичний розділ з роз'ясненням та аналізом основних принципів побудови комп'ютерів на прикладі визначених на реалізацію інструкцій.......................ст. 7 Алгоритми роботи розробленого емулятора та асемблера................................ст. 13 Опис виконання кожного типу розроблених інструкцій в по тактовому режимі....................................................................................................................ст. 15 Функціональна схема комп’ютера до модифікації.............................................ст. 22 Функціональна схема після модифікації, з визначеними сигналами керування................................................................................................................ст. 20 Опис розроблених форматів команд....................................................................ст. 24 Основні результати роботи (висновок).................................................................ст.26 Література Додаток 1. Код асеммблера Додаток 2. Код симулятора Вступ Цей курсовий проект оснований на проектуванні комп’ютера на архітектурі типу CISC. Під нього потрібно було також зробити асемблер та симулятор, написані на мові С/С++. Ці дві програмки є в консольному вигляді, на вході отримують файли одного типу, а після обробки створюють відповідні файли. Асемблер має перетворювати послідовність команд, написану на мові асемблера у мову машинних кодів – тобто файл із машинними командами. Симулятор має завантажити відповідний файл із машинними кодами та виконати його і в результаті отримати новий файл із кожним зі станів симулятора від початку його роботи до останньої завершальної команди. CISC (англ.ComplexInstructionSetComputer — комп'ютер зі складним набором команд) — це архітектура системи команд, в якій більшість команд є комплексними, тобто реалізують певний набір простіших інструкцій процесора або шляхом зіставлення з кожною CISC-командою певної мікропрограми, або принаймні можуть бути зведені до набору таких простих інструкцій. Крім того, ознаками CISC-архітектури можна вважати також наявність великої кількості методів адресації пам'яті з можливістю безпосередньої роботи з операндами в основній пам'яті комп'ютера. Тобто, CISC-архітектури відносяться, як правило, до класу двохадресних. В ході виконання даного курсового проекту студент має ознайомитись та опанувати архітектуру CISC – комп’ютера. Приведемо основні принципи даної архітектури, які запропонував Джон фон Нейман: 1. Інформація кодується в двійковому представленні. 2. Інформація в комп’ютері ділиться на команди і дані. 3. Різнотипні за змістом слова розрізняються за способом застосування, а не по способу кодування. 4. Слова інформації розміщаються в комірках пам’яті та ідентифікуються номерами комірок – адресами слів. 5. Пам’ять є лінійною. 6. Пам’ять має довільну адресацію. 7. Команди і дані зберігаються в одній пам’яті. 8. Алгоритми представляються у вигляді послідовності керуючих слів, як називаються командами. Команда визначається найменуванням операції та слів інформації, які в ній приймають участь. Алгоритм записаний у вигляді послідовності команд, називається програмою. 9. Весь набір виконуваних комп’ютером команд називаєт...
Антиботан аватар за замовчуванням

04.06.2014 14:06

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини